ceník | kariéra | kontakty | mapa stránek | písmo   x x x

Ukončení služeb a členství

Jak mám postupovat v případě, že chci zrušit účet vedený v MPU, nebo ukončit své členství v MPU? V případě že jste se rozhodli pro ukončení svého účtu (účtů) vedeného v MPU nebo ukončit Vaše členství v MPU, pak Vám nabízíme dva možné způsoby:

  • Osobně při Vaší návštěvě na kterékoli pobočce MPU
  • Korespondenčně – nový způsob ukončení produktů a služeb MPU

Oba tyto způsoby se řídí požadavky vyplývajících:

a) Z platné legislativy ČR (ZÁKON 87/1995 Sb. „o spořitelních a úvěrních družstvech a některých opatřeních s tím souvisejících“ a doplnění zákona České národní rady č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů)

b) Z interních pravidel MPU (Stanovy MPU, vnitřní předpisy MPU a smluvní ujednání jednotlivých produktů MPU)

Jak zrušit účet vedený v MPU nebo své členství v MPU korespondenčním způsobem?

Vážení klienti,

dovolte, abychom Vás informovali, že byla zahájena výplata vypořádacích podílů pro klienty s členstvím ukončeným v roce 2015.

Výplata vypořádacího bude provedena bezhotovostním převodem na účet, který jste uvedli na příslušný formulář, popř. jej sdělíte při Vaší návštěvě pobočky. Nebude-li možné převést vypořádací podíl bezhotovostním převodem, bude Vám příslušná částka připravena k vyplacení v hotovosti. Pro více informací neváhejte kontaktovat osobního bankéře.


Pro odeslání formuláře je nutné vyplnit údaje označené jako povinné.

Napište nám

 

 

 

© 2013 Moravský Peněžní Ústav - spořitelní družstvo, se sídlem Praha, Nové Město, Senovážné náměstí 1375/19, PSČ 110 00, IČ: 25307835